internet download manager 6.0x build x idm crack

منتشرشده: 08/08/2010 در Cracked by BEHESHT
برچسب‌ها:, , ,

سلام

اينترنت دانلود منيجر 6 كرك همه ورژن هاي 6.0x اميدوارم ازش استفاده صحيح كنيد

http://download-crack-serial.com/software-crack.php?id=131611

فقط فراموش نكنيد اول برنامه رو از كنار ساعت ببنديد بعد پچ كنيد

موفق باشيد

دیدگاه‌ها
  1. amir می‌گوید:

    salam bebakhshid man say kardam az in patch baraye idman 6.01 build 6 estefade konam kar nakard.

    • beheshtpc می‌گوید:

      من خودم يوزر IDM هستم و نسخه هاي به روزش رو مدام دانلود مي كنم

      وتا حالا با پچش مشكل نخوردم

      ابتدا برنامه رو ببنيد بعد پچ كنيد موفق باشيد

  2. mashmash می‌گوید:

    با سلام و تشكر فراوان

  3. جواد جورسرایی می‌گوید:

    با سلام
    بهشت جان میشه بگین آیا دیگه آی دی ام اون نگ اسکرینش رو با این پتچ دیگه نشون نمیده یا نه من از سریال جعلی استفاده میکنم که یک روشش رو خودم یاد گرفتم تا آی د ی ام رو دور بزنم
    با تشکر : جواد هکر سافت وار89/8/15 4:53 بامداد

  4. علی می‌گوید:

    دستت درد نکنه گوساله جان.تروجان بود

    • beheshtpc می‌گوید:

      بهتر به جای اینکه کل آدم و آدم رو متهم کنید و بی احترامی کنید دوست عزیز به آنتی ویروس یا هر مرجعی که به AsPack گیر میده شک کنی بهتره ملاکت فقط یه چیزی نباشه مثل آنتی ویروس AVG که به همه چیز گیر میده

      موفق باشید

بیان دیدگاه