مشکل با ورود به ورد پرس wordpress

منتشرشده: 30/07/2010 در مطالب آزاد

سلام

نمی دونم شما هم از اون افرادی هستید که وقتی از می یان لاگین (login) کنین یه چند دقیقه ای معطل میشین

و بعد با شکست مواجه میشد منم همیچن مشکلی داشتم

اول تصمیم گرفتم ورد پرس رو ببوسم بذارم کنار دیدم بعد سعی کردم با پــروکـــســــــی  و غیر بتونم وارد بشم این جوری جواب داد

اما یه راهی رو به شما میگم که بدون هیچ درد سری این مشکل رو دور بزنید

شما وقتی میاین تو وبلاگ خود اون گوشه میبیند ورود به وبلاگ تون کلیک می کنید و بعد صفحه درخواست یوزر و پسورد میاد…

حالا فیلم رو بگردونید به جای  اومدن تو وبلاگتون وارد  سایت اصلی ورد پرس شوید اون بالای بالا یه جا برای ورود سریع وجود داره یوزر و پسورردتون رو وارد کنید اون بالا به جای کارد یوزر و پس کیلمه داشبورد به انگیلیسی میاد روی اون کلیک کیند میاین تو داشبود یا همون پیشخوان وبلاگتون

من هم اتفاقی متوجه این قضیه شدم

امیدوارم استفاده کرده باشین

دیدگاه‌ها
  1. حمید می‌گوید:

    سلام
    سایت خیلی قشنگی داری اگه ممکنه آموزش نرم افزارهایی رو هم که کرک می کنی بزاری ممنون میشم.

    در ضمن یه نرم افزار تخصصی در مورد رشتم هست CodeVisionAVR V2.04.8a
    می شه کرک شو بزاری من گشتم کرکش نیست یک سری ویژگی در این ورژن
    هست که خیلی بهش نیاز دارم.

    • beheshtpc می‌گوید:

      سلام نظر لطفتون هست

      پیشنهاد می کنم برای درخوسات کرک به تیم Under SEH مراجعه کنی من اونجا حضور دارم

      آموزش خیلی از چیزهام اونجا گذاشتم

      http://webkade.ir

      ایمیلم هم تو about می ذارم

  2. حمید می‌گوید:

    راستی می شه آدرس ایمیل تون رو بدید؟

  3. حمید می‌گوید:

    این سایت اجازه دسترسی به مطالب را نمی دهد چطور باید عضو شوم؟

بیان دیدگاه